wtorek, 10 kwietnia 2012

Koniec wolnego !

P : Cześć wszystkim dzisiejszy dzień był zwariowany jak i zabiegany... Dzień zacząłem od ok 12  (z czego nie jestem zadowolony) potem skoczyłem do fryzjera (fryzura podoba mi się choć zrobiłem drastyczne cięcia  mianowicie wygoliłem jedne bok i moją długą grzywę którą miałem do brody ściąłem do okolicy oka gdzie zastosowałem symetryczne cięcie.Jest wiosna więc trzeba od świeżyć wygląd co nie ?  ^^). Później poszedłem spotkać się ze znajomymi (obskoczyłem co prawda trzy spotkania ).Na sam koniec spotkałem się z współtwórcą tego BLOGA ! :D A teraz nie zostaje mi nic innego jak pożegnanie się z wami i udanie się do dalszej nauki ;)
&
G :  Boożee co za dzieeeń ! Nie dosyć ze przywitała Nas wiosna to jeszcze odbyła się kolejna sesja zdjęciowa w moim życiu..( Efekty będziecie mogli zobaczyć niebawem). Zdjęcia się udały ! Poznałem ciekawych ludzi ! Ale jak w każdej bajce musi wystąpić zła wróżka - ROMANTYZM. ! Nawet przełożyłem lekcje śpiewu aby sie go w końcu nauczyć,jednak nie udało się..Mój szanowny przyjaciel P wyciągnął mnie z domu...Było fantastycznie,ale co powiem jutro pani od polskiego..
P&G: Jak wyżej wspomnieliśmy spotkaliśmy się razem aby obgadać dzień...Nie ma to jak wieczorny spacer w dobrym towarzystwie ^^

                                                                                                          P&G                                   ENJOY !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz