piątek, 29 czerwca 2012

WAKACJE !!!!!

Cześć..Jestem chyba najszcześliwszym czlowiekiem na Ziemi,poniewaz w koncu nadeszly wakacje !! Czas odpoczynku i nieprzejmowania sie niczym :) Pamietacie jak ostatnio pisalem o "cięzkim czasie" w moim zyciu ? Otoz minal..bo przeciez NIC NIE MOZE WIECZNIE TRWAC !! :) Moge sie także pochwalic,że niedawno temu bralem takze udzial w wielkim projekcie Moonflight&Cracki Records pres --PUT YOUR MUSIC ON~~ air for fashion.Wydarzenie łączące pokazy mody awangardowych projektantów, pierwszy w Polsce koncert paryskiego artysty Isaac'a Delusion'a.Nie pisałem o tym wcześniej,ponieważ nie należe do osób które dużo mówią a mało robią.Nosiłem na sobie projekty MADOXA DESING czy KAROLA KURPIEWSKIEGO.Mimo 12 h niełatwej pracy,byłem tak podekscytowany ze nie czułem zmęczenia..A o to jedno zdjecie !!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz