środa, 2 maja 2012

Troche prawdy..

Witjacie !!

Mówi się,że rok 2012 to rok zmian..zgadzam się z tym w stu procentach ! To dopiero początek roku,a czuje już wielkie zmiany w swoim życiu.Coś pchnęło je zupełnie na inny tor.Ale to bardzo dobrze,bo każda zmiana w naszym życiu,niezależnie czy upragniona czy niechciana przynosi pozytywne skutki,o ile potrafimy z niej czerpać korzyści...Od pewnego czasu mam ochotę na kolejna zmianę..Chciałbym zrobić sobie tatuaż. Co mnie  zainspirowało ? Ludzie !! Idąc wczoraj ulicą minąłem mnóstwo ludzi z tatuażami,lecz nie chce żeby mój tatuaż  był ładny,ciekawy..chce żeby coś dla mnie znaczył.Uważam,że większość ludzi robi sobie tatuaże żeby go pokazać.Być może się mylę.Cudownym faktem jest  także to,że wczorajszy dzień znowu mnie czegoś nauczył.Uświadomiłem sobie,że każdy człowiek może być inspiracja...




                                                                                                                  Pozdrawiam Greg ^^

5 komentarzy:

  1. Jakbym miała zrobić sobie tatuaż, to też musiałby dla mnie coś znaczyć.
    Zapraszam do mnie :) http://patrycja-patixd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. A mi się wydaje że każdy następny rok to rok zmian bo człowiek cały czas się zmienia i każdy nowy rok jest dla niego nowym rokiem zmian :)
    Pozdrawiam

    J.

    OdpowiedzUsuń
  3. Również chciałabym tatuaż , ale z tym jeszcze poczekam .

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja też chcę tatuaż:)

    Zapraszam w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zapraszam do siebie :)
    jeśli spodoba Ci się mój blog, zachęcam do obserwowania :)
    byłoby mi bardzo miło :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń