piątek, 11 maja 2012

Wszystko co mile..szybko sie konczy.


Witajciee !!!!

  Wybaczcie ta cisze na blogu z mojej strony przez ostatnie dni,ale nie miałem internetu.Gdyby nie Patrick nie wszedłbym nawet na FB .Jak minął Wam długi weekend ? Mi bardzo miło,chyba potrzebowałem tych kilku dni wolnego.Za to teraz czuje takiego powera w sobie i jestem gotów na kolejne tygodnie szkoły..Wczoraj na warszawskim Bemowie odbył się koncert Metalliki na którym wraz z Patrickiem mieliśmy okazje być.Nie za bardzo byliśmy za tym,ponieważ to nie nasze klimaty muzyczne,ale czego nie robi się dlas przyjaciół.Wieczór spędziliśmy bardzo milo.Już dawno tak dobrze się nie bawiłem...ale wszystko co mile szybko sie kończy.. Milego weekendu^^

aaaaaaaaa..pamietacie jak ostatnio Patrick pisał o niespodziance ?...Otóż przedsmak tego co zobaczycie niebawem ^^


                                                                      fot. Edwin J.
                                                                                                 
                                                                                             ENJOY ^^            Greg

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz