niedziela, 13 maja 2012

Powrót do rzeczywistości..

Cześć wszystkim !

Po chwilowej nie obecności związanej z moimi urodzinami (10 maja ! ZAPAMIĘTAĆ :D ) Wracam do stanu wcześniejszego czyli życia realnego (obowiązki,zobowiązania,praca itd...) A było tak pięknie.. Czas spędzony z przyjaciółmi przez ostatni dni nie do opisania..Było MEGA (przepraszam ale nie jestem wstanie skomponować zdania tak aby miały jakąś wspólną całość ) Moi the best frendsi zorganizowali mi niespodziankę w parku.. :) Kompletnie się nie spodziewałem ! Upiekli tort, zrobili piknik na trawce i dali mi prezent co było dla mnie ogromnym zaskoczeniem ;O Potem wieczorem pojechaliśmy na koncert metaliki (nie mieliśmy biletów ale staliśmy niedaleko za barierkami i wszystko widzieliśmy jak i słyszeliśmy :P ) Następnego dni głowa bolała.... xD a co gorsze następny dzień był przeznaczony na poprawiny moich urodzin ! Co za tym idzie ? Kolejne balowanie i imprezowanie :D Wczoraj natomiast poszliśmy do kina na film "Dom w głębi lasu"-nie skomentuje tego.. Osobiście nie polecam bo uważam że nie warto było wydawać na ten film tyle pieniędzy ale pośmiać się jest z czego ! Tak wiec moi kochani uważam że majówkę jak i ostatni weekend należą do udanych ale" nic nie może przecież wiecznie trwać "  jak śpiewała Pani Anna ! Pora wracać do obowiązków jak i nauki... Tak wiec trzymajcie się ! Aaaa bym zapomniał mam dla was zdjęcie mojego prezentu ! Czyż nie jest boski ?? !!

4 komentarze:

  1. Spóźnione życznia, ale... wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuje ;) mądry i ciekawy blog prowadzisz !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję. Twój/Wasz blog również jest interesujący :) Zapraszam do czytania i komentowania ;)

      Usuń
  3. podoba mi się tu, wspaniałe notki , zapraszam do siebie do czytania i komentowania rainbow-in-dream.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń