wtorek, 5 czerwca 2012

Bez twarzy !

Marie Carter, skazana przed laty za zabicie dwóch przyjaciółek, opuszcza więzienie. Jednak Marie nie ma dokąd się udać. Została wydziedziczona przez rodziców i porzucona przez przyjaciół. Ale są ludzie, którzy ją obserwują, śledzą każdy jej ruch. Wiedzą, że Marie pragnie zemsty... Przerażające co nie ? Kilka dni temu skończyłem właśnie czytać tą książkę.Spodziewałem się że będzie to mało ambitne i nudnawe choć zaimponował mi tytuł książki (wiem to dziwne że po tytule można stwierdzić czy książka nadaje się do czytania czy też nie ale w moim przypadku tak akurat było ) , gdy już wziąłem ją do reki przeczytałem wstęp , księgę pierwszą a następnie prolog nie mogłem się potem oderwać od dalszych rozdziałów .Książka działała na mnie zabójczo jak główna bohaterka .Przyciągała jak magnez , z każdą stroną odkrywała ciekawostki przed czytelnikiem.Utwór ten nie jest jedynie opowiastką o życiu Marie Carter, jest przede wszystkim pouczająca.Ukazuje narkomanie,prostytucje oraz nałóg który człowiekowi przy stwarza same problemy również odzwierciedla dwuznaczność ludzką ,cechuje dwie twarze ludzi jak i ich słabe strony.Nie chce za dużo zdradzać wiec zachęcam Was do przeczytania tej że "lekturki do poduszki " !


Enjoy Patrick !


Słaba jakość okładki , ale to dlatego że książka jest już stara ^^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz